جاذبه های گردشگری روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

مجسمه بزرگ پتر سنت پترزبورگ روسیه

مجسمه بزرگ پتر در سال 1997 توسط طراح گرجستانی زوراب تسله تلی به مناسبت 300امین سال نیروی دریایی در محل تلاقی غرب رودخانه موسکوا و کانال Vodootvondy در مرکز روسیه ساخت که به عنوان هشتمین مجسمه بزرگ جهان شناخته شده است و به یکی از جاذبه های گردشگری تور روسیه تبدیل شده است. مجسمه وزنی حدود 1000 تن می باشد که شامل 600 فولاد ضد رنگ, برنز و مس است. در سفرتان به روسیه به دیدن این مجسمه تاریخی دیدنی بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

قله البروس روسیه

قله البروس با 5,642 متر ارتفاع در باختر رشته کوه های قفقاز, در کاباردینو-بالکاریا, کاراچای-چرکسیا در شمال فلات ایران در روسیه و در نزدیکی گرجستان واقع شده است و به یکی از جاذبه های گردشگری تور روسیه تبدیل شده است. این قله از گونه آتشفشان چینه ای است که آخرین فوران آن سال 50 میلادی بوده است. نخستین صعودی که به این قله شد در سال 1874 بوده است. این قله شامل دو قله شرقی و غربی می باشد که قله غربی با 5,642 به عنوان قله اصلی و قله شرقی تنها با 21 متر به عنوان قله دوم انتخاب شده است. قله البروس بلند ترین نقطه قاره اروپاست. در سفرتان با تور روسیه حتما به این قله های سر بزنید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رودخانه نوا سنت پترزبورگ روسیه

رودخانه نوا با طول 74 کیلومتر, ارتفاع 4,3 متر و حوزه 281000 کیلومتر مربع در استان لنینگراد در شهر سنت پترزبورگ روسیه پذیرای مسافران تور روسیه می باشد. سرچشمه این رودخانه دریاچه لادوگا و رودهای فرعی از چپ مگا و رودخانه توسنا و از سمت راست رودخانه اوختا می باشند. این رود پس از دانوب و ولگا سومین رودخانه طولانی اروپاست. در سفرتان با تور روسیهحتما به این رودخانه سر بزنید و لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

ستون الکساندر سنت پترزبورگ روسیه

ستون الکساندر در سال 1834 در بیرون کاخ زمستانی ارمیتاژ با 47 متر به دلیل پیروزی روسیه بر ناپلئون ساخته شد و یکی از جاذبه های مهم گردشگری تور روسیه می باشد. فرشته روی ستون توسط 2 هزار سرباز به بالای ستون انتقال یافت و یکی از جاذبه های دیدنی مهم تور روسیه است. در سفرتان با تور روسیه امکان به راحتی می توانید به این کاخ زمستانی بروید و با یک تیر دو نشان بزنید و هم موزه ارمیتاژ را تماشا کنید و در کنار این ستون با فرشته اش عکس یادگاری بگیرید.

 

موسسه اسمولنی روسیه

دستور ساخت موسسه اسمولنی در سال 1764 توسط کاترین دوم داده شد و بعد ها در سال های 1806, 1807 در سنت پترزبورگ ساخته و افتتاح شد و امروزه به یکی از جاذبه های تور روسیه تبدیل شده است. ولادمیر لنین در سال 1917 این موسسه را به عنوان دفتر مرکزی بلشویک در دوران انقلاب انتخاب کرد. در سال 1927 مجسمه یادبود لنین در جلوی ساختمان بنا شد. از سال 1991 ساختمان به عنوان مقر اصلی شهرداری روسیه انتخاب شده است و ولادمیر پوتین از سال 1991 تا 1997 در این موسسه مشغول بوده است. در سفرتان با تور روسیه حتما به این موسسه تاریخی سر بزنید و سفر خوشی را پشت سر بگذارید.





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین دیدنی های روسیه, رستوران های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: